نامه ی غضنفر به همسرش!!
انتظار
خدایا تو آنی توانی به آنی جهانی به نیستی کشانی


روزی غضنفر برای کار و امرار معاش  قصد سفر به آلمان میکنه 
  
 وهمسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها میکنه 
  
خلاصه 
  
همسرغضنفر گفت : حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟ 
  
غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم....  
  
همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی و نه من  خوندن !!!!!!!!!!!!!!!!! 
غضنفر گفت :من برای تو نقاشی میکنم ... 
  
تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟ 
  
خلاصه 
  
غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید .. 
  
  این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ 
  







  

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1389-10/name.jpg
 




شما چیزی فهمیدید !!!!!!!

من که نفهمیدم

این نامه رو فقط همسر غضنفر میفهمه چی نوشته شده  
  
حال ترجمه از زبان همسرش   
  
خط اول :حالت چه طوره زن ؟     
  
خط دوم :بچه ها چه طورن ؟   
  
خط سوم : مادرت چه طوره ؟    
  
خط چهارم :شنیدم سر و گوش ت می جنبه!!!      
  
خط پنجم : فقط برگردم خونه....    
  
خط ششم : می‌کشمت     
  
خط هفتم :غضنفر از آلمان...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 142906
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسان ابزار وبلاگنویسان p30java